Czy warto korzystać z cateringu dietetycznego?

Czy warto korzystać z cateringu dietetycznego

W dzisiejszych czasach mamy coraz mniej czasu na przygotowywanie pożywnych i zdrowych posiłków. Jednocześnie bycie fit i prowadzenie zdrowego trybu życia jest niesamowicie popularne, jednak czy warto korzystać z tak zwanej diety pudełkowej? Jak dobrać taką dietę dla siebie?

Catering dietetyczny – dlaczego warto z niego korzystać?

Dania zapakowane w pudełka każdego ranka niczym za sprawą magii pojawiają się pod naszymi drzwiami. Oczywiście przynosi je nad ranem kurier, jednak jest to niesamowicie wygodny sposób na posiłki. Catering dietetyczny ma wiele zalet, dzięki którym życie staje się łatwiejsze.

Nie tracimy czasu na gotowanie

Samo gotowanie czasem nie zajmuje wiele czasu, ale planowanie posiłków oraz robienie zakupów i stanie w długich kolejkach stanowi często kłopot. Nie trzeba tracić czasu na przygotowywanie potraw, krojenie, smażenie itp. Zaletą jest także brak zmywania. Jeśli nie brudzi się ogromnej ilości garnków i talerzy, nie trzeba potem tego wszystkiego zmywać. Jest to oszczędność czasu, prądu – jeśli używamy zmywarki i wody!

W kuchni jest porządek

Jak wiadomo im więcej jest miejsca tym bardziej da się je zagracić. Jeśli nie przygotowujemy posiłków w kuchni, jest w niej porządek. Czasem po gotowaniu jest tak duży bałagan, że nie chce się go sprzątać, dzięki diecie pudełkowej już nie trzeba martwić się o sprzątanie w kuchni.

Ile kosztuje catering dietetyczny?

Mówi się, że jest to opcja dla bogatych, jednak podliczając jakie kwoty wydaje się na zakupy spożywcze i ile z tych produktów ląduje potem w śmieciach opcja diety pudełkowej nie wydaje się aż tak droga. Do tego oszczędzamy prąd i wodę, ale najcenniejszy jest nasz czas, który można poświęcić na pracę, by zarobić jeszcze więcej lub na przyjemności. Dobrze dobrana dieta pozwala na niedokupowanie dodatkowego jedzenia co jest ogromną oszczędnością.

Jakie dania są w cateringu dietetycznym

Każde danie jest zbilansowane i przygotowane z pełną starannością. Dietę dobieramy do własnych potrzeb żywieniowych. Nie ma problemu z wyeliminowaniem niektórych składników pokarmowych takich jak nabiał, gluten a nawet mięso. Diety mogą być typowo wegetariańskie, wegańskie lub przeznaczone dla karmiących Mam. Podczas zamawiania diety należy dobrać najlepszą dla siebie. Niezwykle ważna jest także kaloryczność dań, kobiety potrzebują innej ilości kalorii niż mężczyźni lub dzieci. Zdarzają się także diety specjalnie dla sportowców, którzy potrzebują na przykład więcej białka.

Do góry